Дистанційне навчання (березень - квітень 2020)


Дистанційне навчання з 12.05 по 15.05.2020
Англійська мова
Шановні учні та батьки!
Сторінка рекомендованих завдань з англійської мови на період карантину оновлюється кожного понеділка. Будь ласка, слідкуйте за інформацією!
Фото, скриншоти виконаних завдань надсилаємо
v на Viber 0506008151),
v на @ - mail: 1savchenkolv1@gmail.com
Консультації по  Viber або по телефону
0506008151(Пн- Пт з 9.00 до 17.00)
Бажаю успіхів!
1-А,Б,В

13.05.2020 Середа
ТемаРечі  у кімнаті”:
·       Повторюємо назви одягу:  shirt - сорочка , Tshirt - футболка , dress - сукня, cap - кепка, hat -капелюх , shoes – черевики.
·       Повторюємо назви кольорівblack - чорний , red - червоний, yellow - жовтий, white - білий, green - зелений, blue - синій, pink - рожевий, orange - помаранчевий, grey - сірий, brown -к оричневий.
·       Подивись на малюнки і скажи про одяг дітей.
Зразок: This is a boy. –  Це- хлопчик. His shirt is white. – Його сорочка – біла.  His shirt is on the chair. – Його сорочка на стільціі.                          This is a girl. – Це - дівчнка.  Her shoes are black. – Її черевики – чорні.  Her shoes are under the bed. – Її черевики під ліжком.
·       Запамятай:   his(хіз) -його , her (хё)– її ,  my (май) – моє( моя)               is(із) – є( в однині) , are(а:) – є (у множині).

·       Скажи про свій одяг. Якого він кольору і де знаходиться у кімнаті?
·       Зразок:  My T- shirt is pink. – Моя футболка – рожева.       Mу T –shirt is on the bed.- Моя футболка – на ліжку.

·       Працюємо з  літерами абетки та їх звуками.  Намагаємось читати короткі  слова  уголос.(Можно користуватись тренажером для читання  https://drive.google.com/…/12AqRwC6A7RACZyAxIAG5EVc_m…/view…)

·       Зошит: записати слова звуками( транскрипцію слів)  і прочитати їх:
Зразок:  pen – [pen] ,              dog[dog]

Sad, man, cat, ink, bed, tall, desk, fox, box, hat, ten, pink

12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)



2-А,В

13.05.2020 Вівторок
Тема”Домашні улюбленці. Яка домашня тваринка  в тебе є?”:
·        Book:  стр.127, впр.1,2(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   Практикуємось у вимові питальної структури:  What  pet have you got? – (Вот пет хев  ю гот)- ? Яка домашня тваринка  в тебе є? – I have got a…….(Ай хев гот е.......)  - В мене є….
·       Вивчити нові словаa turt(тётл) - черепаха, a parrot(перет) – папуга, a hamster (хемсте) – хом’ячок, a goldfish(гоулдфіш) – золота рибка , an iguana(ігвене)- ігуана , a rabbit(ребіт) – кролик.  
·       Book:  стр.124, впр.4(прочитати діалог(3 рази уголос), перекласти українською ) - усно
·       Зошит: стр. 128, впр.3( розглянути малюнки і описати тваринок за зразком)- письмово
·        Прописати нові слова у зошиті по рядку.
WB: стр.89  

 15.05.2020 П’ятниця
Тема”Домашні улюбленці. Опис домашніх тваринок ”:

·        Book:  стр.129, впр.1,3 (слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника  
·        Повторити словаhead(хед)- голова, ears (ієз)- вуха , mouth( мауф) - рот, tail (теіл) - хвіст, eyes (аіз) - очі, nose (ноуз) – ніс.
·        Практикуємось у вимові питальних структур:  How big are its ears? – (Хау біг а ітс ієз))- ? Наскільки великі в нього вуха?
·        How small (Хау смол)…. Наскільки маленький……
·        How short (Хау шот)… Наскільки короткий ,
·        How long(Хау  лон)….. Наскільки довгий
·        стр.129, впр.2 усно (Читати уголос, підібрати відповідь до питання, знати переклад українською, вказати на малюнок)
·       Зошит: стр.130, впр.4(Знайти  у ланцюжку слова, підстав їх у запитання і дай відповідь про ігуану) .
WB: стр.90







Дистанційне
 навчання з  04.05  по 08.05.2020
Англійська мова
Шановні учні та батьки!
Сторінка рекомендованих завдань з англійської мови на період карантину оновлюється кожного понеділка. Будь ласка, слідкуйте за інформацією!
Фото, скриншоти виконаних завдань надсилаємо
v на Viber 0506008151),
v на @ - mail: 1savchenkolv1@gmail.com
Консультації по  Viber або по телефону
0506008151(Пн- Пт з 9.00 до 17.00)
Бажаю успіхів!
1-А,Б,В
04.05.2020 Понеділок
Тема”Кімната. Меблі у кімнаті. Місце розташування речей”:
·       Повторимо  питальні структури з Where is…...? Where is the bed? It is in the bedroom. Пригадай як називаються  кімнати у твоєму  будинку і які меблі там знаходяться.
What room is it? Вот рум із іт? (Що це?)
(Зєднай малюнок з реченням)

·       Where is…? - Веє із….(Де знаходиться)
 (Заповни пропуски необхідними словами із таблички)
Where is the book?                     It’s on the…….
Where is the ball?                 It’s under the….
Where is the cat?                   It’s in the….
Where is the boy?                  He is in the
kitchen
desk
bed
box

·       Підручник:  стр. 106, дивимось на малюнки і повторюємо слова table-(тейбл)- стіл, shoes –(шуз) - черевики, shirt – (шёт)-сорочка  за диктором,  впр. 1слухаємо короткий уривок казки , повторюємо за диктором, запам’ятовуємо як ми питаємо та відповідаємо про місце знаходження речей.  Where are my shoes?- Веє а май шуз?(Де мої черевики?) Where is my shirt?- Веє із май шёт? (Де моя сорочка?)

·       Працюємо з  літерами  та їхніми звуками.  Намагаємось читати короткі  слова  уголос.(Можно користуватись тренажером для читання  https://drive.google.com/…/12AqRwC6A7RACZyAxIAG5EVc_m…/view…)

·       Зошит: прописати ,підкреслити літеру у словах : Pp[p]- penpig, pencil, pink, apple, pizza, plate, pasta, plane.
Ss[s]- six, seven, sad, strawberry, shoes, shirt, small, sister, short.
Ll[l]- lip, lamp, doll, clap, yellow, leg, igloo, living- room.
Dd[d]- dad, bed, bad, dog, desk, red, drum, hand, bird.

12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

06.05.2020 Середа
ТемаМеблі у кімнаті, місце знаходження речей”:
·       Підручник:  стр. 107, впр. 2, подивисьна малюнок, запитай де знеходиться предмет і надай відповідь, використовуючи  прийменники місцезнаходженя:  on – на,  in - в, under- під.
·        
·       Працюємо з  літерами абетки та їх звуками.  Намагаємось читати короткі  слова  уголос.(Можно користуватись тренажером для читання  https://drive.google.com/…/12AqRwC6A7RACZyAxIAG5EVc_m…/view…)

·       Зошит: прописати, підкреслити літеру у словах : Tt [t]- table, tall, toe, tail, ten, three, tea, tree;
Rr[r]- red, rabbit, green, carrot, train, rice, finger, rubber;
Ww[w]- wan, window, whale,  what, where, wardrobe, two,  white;
Gg[g]- girl, grape, gum, orange, egg, got, hungry, burger, eight.





2-А,В
04.05.2020 Понеділок
Тема”Пори року. Прохолодна весна”:


·       Book:  стр.121 - 122, впр.1, 3(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника  
·       Запам’ятомуємо нові  словосполучення: the bird is singing – пташка співає, we are making a snowman– ми робимо сніговика.
·       стр.122, впр.4(1,2)( Читати уголос, знати переклад українською, усно відповісти на питання).
·       Зошит:стр.121, впр. 2(роздивитись малюнки, записати питання  і дати на нього відповідь за зразком )
12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

05.05.2020 Вівторок
Тема”Пори року. Спекотне літо”:
·        Book:  стр.123, впр.1,2(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.124, впр.3 усно (Практикуємось у питальних структурах. What  is he (she) doing? – (Вот із хі(ші) дуін)- Що він(вона) робить? What are  they  doing? – (Вот а зей дуін) – Що вони роблять?.
·       Вивчити нові словосполучення: swim in the sea – плавати  у морі, make a sandcastle – робити піщані замки, play with shells – гратись мушлями, sit under the umbrella – сидіти під парасолькою .
·       Book:  стр.124, впр.4(прочитати речення, перекласти українською , розподілити їх між малюнками А та В) - усно
·       Зошит: прописати нові слова у зошиті по рядку.
WB: стр.86 - 87

 08.05.2020 Пятниця
Тема”Пори року. Яскрава осінь. ”:

·        Book:  стр.125, впр.1,3 (слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника  
·        Вивчити нові словосполучення: on the beach – на пляжі , sledge in the park -  кататись на санчатах у парку
·        стр.126, впр.4 усно (Читати уголос, знати переклад українською, вказати на малюнок)
·       Зошит: стр.125, впр.2(склади слова із переплутаних літер та запиши речення) .
WB: стр.888-89



5-А,Б
Шановні батьки! Велике прохання до вас. Дайте дітям  можливість працювати самостійно, особливо під час виконання контрольних робіт!
Дуже вам дякую!
05.05.2020 Вівторок
Тема”School Subjects”:
Ex.5 p.188(вивчити  діалог)
Ex.6 p.188(письмово, повні речення); 
Пройти  тест на платформі miyklas.com.ua
(Контроль письма за II семестр) з 8.00 до 22.00
Роботу виконувати у  робочому зошиті, надіслати фото роботи одразу  
після виконання роботи

14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

06.05.2020 Середа
Тема”School Life”:
·       Ex.8, p.189( читати , перекладати, письмово обрати дієслово),
·       Ex.2, 4,p. 190- 191(виписати словосполучення у словник з перекладом)
·       Скласти коротку розповідь про улюблений  шкільний предмет
                Ex.1, p.190( письмово) – використовувати словосполучення Ex.2, 4,p. 190- 191

07.05.2020 Четвер
Тема”School Life”:

·       Ex.5, p.191( письмово, скласти речення у  Past Simple за малюнками),
·       General and Wh-questions. Read the rule(p.185) and make up first general question and then Wh-question to the sentence.
1.   I cut a beautiful flower yesterday.
-      Did…..
-      What did….
2.   At the Art lessons we usually draw pictures.
-      Do…
-      What lesson …   at?
3.   If I want to remove something I need an eraser.
-      Do ….
-      Why….
4.   She has got 4 books, 4 exercise books, a ruler and a pen in my school bag.
-      Does …
-      How many….

14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

7-А

05.05.2020  Вівторок
ТемаSchool Life”:
·       Ex.1 p166 ( What do the children like to do in free time?-  записати речення за малюнками); 
·       Ex.3 p166-167(читати , перекладати)
·        Ex.4 p167(пис)
·       Match the lesson with the activities you perform during it and speak about every subject.
1)Maths
a)make observations, learn physical laws, do sums
2)English
b)learn the rules of spelling, write compositions and dictations
 3)History
c)read works by famous writers, learn rhymes of different poets, write compositions and creative works
4)Biology
d)carry out experiments, learn formulas
5)Computer Study
e)learn to make things with our own hands (how to fix things, sew, knit, embroider)
6)Geography
f)count, do sums
7)Handicraft
g)learn interesting information about different countries, about nature phenomena, rivers, lakes and mountains
8)Ukrainian
h)read and retell the texts, write tests and dictations, make up dialogues, learn new English words and phrases, speak English

9)Literature
i)learn about flora and fauna of different countries

10)Chemistry
j)learn to use the computer and to work in the Internet

11)Physics
k)read and learn facts from the history of different countries


06.05.2020  
Пройти  тест на платформі miyklas.com.ua
(Контроль письма за II семестр) з 8.00 до 22.00
Роботу виконувати у  робочому зошиті, надіслати фото роботи  одразу  
після виконання роботи


07.05.2020  Четвер
Тема”School Life. After school Activity.”:
13.00 – Дистанційний урок на ZOOM
·       Переглянути відео за посиланням  про вживання  SO або  SUCH Ex.5p.167 ( пис., повним реченням); 
·        Ex.1в p.169( словосполучення виписати у словник з перекладом
·       Complete the sentences and write them down in your copybook                                     

organized        make efforts      admit your fault
               terms           improve            ideal   organizes



1. How many_______ does your school year have?
2. Do you __________________ to _______________ your results in English?
3. Are you an ________________ person?
4. Is it easy for you always to ___________________?
5. Do you have _________ relationships in your family?
6. Who usually _________________ birthday parties for you?

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)
08.05.2020  Пятниця
·       Ex.4p.170 ( читати , перекладати, поставити етапи виконання проекту у правильну послідовність); 
·        Ex.5,6  p.171( письмово, ліnери
·       Give the Ukrainian or Russian equivalents  of English proverbs:
 Live and learn
It is never too late to learn
Knowledge is power
To know everything is to know nothing
Money spend on the brain is never spent in vain
·       Do you know any more proverbs about school study, knowledge or education? Give the examples (2-4).


9-А
05.05.2020 Вівторок
The world of professions
·       Match the name of the profession with its definition

1. a cook                        a) is someone qualified in medicine who treats sick or
                                                  injured people;
2. a barber                      b) is a teacher at a university or college;
3. a seller                        c) is someone who derives a motor vehicle;
4. a builder                     d) is a person whose job is to build houses and other  buildings;
5. a lecturer                          e) is a person who prepares and cooks food as their job;
6. a dressmaker              f) is a person who is paid to make women’s and children’s clothes;
7. a doctor                      g) is a man who cuts men’s hair and shaves their beard;
8. a typist                       h) is a person or business that sells something;
9. a computer-                i) is a person whose job is to translate what someone is
    programmer                   saying into another language;
10. a driver                     j) is a person whose job involves writing programs for computers;
11. an interpreter            k) is someone whose job is typing.

·       Read the text and decide if the statements are true (T) or false (F)
A Magic Job

      Ken Flannagan began his career in the magic industry only two years ago, but he has already managed to make a name for himself. When he first started out as a trainee magician at the age of fifteen, his parents weren’t very trilled about it. They thought that he wouldn’t be able to earn a decent living and they tried to convince him otherwise.
      Luckily, Ken’s mentor (the well-known magician Malcolm Potts) taught him well. Malcolm insisted that he practiced day and night. Perfecting his own tricks and inventing new ones was the key to Ken’s success. Soon, he was participating in some of his mentor’s shows and then worked on his own.
      He is now a performer at children’s parties and other events throughout the city. Most recently, just last October, he won first prize at the annual Junior Magician’s Convention in Winneapolis. Since then, he has been earning $400 per performance, which you have to admit isn’t too bad for someone who hasn’t even graduated from school yet!
      What does this teach us? Sometimes you just have to take a chance! Ken often says, “If you’re determined, you can be successful, so don’t let anyone tell you what you can and can’t do”. We’re not surprised! 

1.    Ken is not popular at all at the moment.
2.    Ken’s parents expected him to make a lot of money from becoming a magician.
3.    Ken’s parents didn’t agree with his choice of job.
4.    Malcolm advised him to practice a lot.
5.    Ken didn’t practice his tricks because he was already very good.
6.    Ken has always walked by himself.
7.    The Junior Magician’s Convention in Winneapolis is originated every year.
8.    Ken is earning a lot of money for somebody of his age.
9.    Ken has stopped going to school.
10.According to Ken, anyone can achieve anything they want in life.

07.05.2020 Четвер
Пройти  тест на платформі miyklas.com.ua
(Контроль письма за II семестр) з 8.00 до 22.00
Роботу виконувати у  робочому зошиті, надіслати фото роботи  одразу
після виконання роботи
14.00 – Дистанційний урок на ZOOM
·       Ex. 5 p.177-(читати , перекладати , письмово вказати підібране речення), Ex.6,7p.178- 179 (пис.)


08.05.2020 Пятниця
Тема: “ The world of professions”
·       Повторюємо модальні дієслова( стр. 172-173)
MODAL VERBS
Модальні дієслова виражають не саму дію, а відношення до неї —можливість здійснення дії, необхідність, здатність або ймовірність її здійснення.
Can (could)еквівалент —be able (to)
1. Здатність, можливість, вміння
2. Сумнів, припущення
Не can speak English. Can you do it?
She couldn’t come. They will be able to come tomorrow.
Can they be home?
May (might) еквівалент —be allowed (to)
1. Можливість, дозвіл
2. Сумнів, припущення
May I come in? — Yes, you may. She might go for a walk. The child will beallowed to swim if the weather is warm. It may rain. They may come soon.
Must еквівалент
have (to)
1. Необхідність
2. Припущення(впевненість)
You must know your subject. He must try to do the work. She must be still working. This must be your coat.
Mustn’t  Заборона You mustn’t go out today.
·       Ex. 2 p.182(письмово, речення),
·       Translate into English
1. Чи ви можете мені допомогти?
 2. Що я можу для вас зробити?
3. Я знав, що він зможе зробити цю роботу.
4. Я не міг піти додому
 7. Один з моїх друзів вміє грати у шахи.
9. Я не можу відповісти на це запитання.
10. Чи зможете ви дістати квитки на цю виставу?

15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)



10

07.05.2020 Четвер
Тема: “ Sport”

·       Ex.3p.198- 199 ( читати , перекладати); 
·        Ex.4,5  p.200( письмово), Ex.5  p.203(пис)
·       Повторюємо майбутні часи, способи вираження майбутньої дії   https://www.youtube.com/watch?v=CI0Kr4e4vzI ,  https://www.youtube.com/watch?v=ESjGZw5FHCQ (Ex.1, p. 203-204- усно
·       Ex.3,4,5 p.204-206( письмово, літери),
·       p.202 виписати слова у словник

08.05. 2020 П’ятниця
 (Контроль письма за II семестр) з 8.00 до 22.00 на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
Роботу виконувати у  робочому зошиті, надіслати фото роботи  одразу
після виконання роботи
14.00 – Дистанційний урок на ZOOM

Тема”Sport”:
The Olympic Games have (1) ______________ . They began in 777 BC in Greece and took place every four years for nearly twelve centuries at Olimpia. They included many different kinds of sports: running, boxing, wrestling, etc. All the cities in Greece sent their best athletes to Olimpia to compete in the Games. For the period of the Games all the wars stopped. So the Olympic Games became (2) ______________.
In 394 AD the Games were abolished and were not renewed until many centuries later.
In 1894, a Frenchman, Baron Pierre de Coubertin, addressed all the sports governing bodies and pointed out the significance of sports and (3) ______________.
Two years later the first modem Olympic Games took place. Of course, the competitions were held in Greece to symbolize the continuation of (4) ______________.
In 1896 the International Olympic Committee was set up. It is (5) ______________ of the Olym­pic movement. It is formed by the representatives of all countries which take part in the Olympic Games. The International Olympic Committee decides upon the programme of the games, (6) ______________ and the city-host for the Games. Over one hundred and fifty countries are represented in the International Olympic Committee now. Besides, each country has its National Olympic Committee.
Summer and Winter Games are held separately. There are always several cities wishing to host the Games. The most suitable is selected by the International Committee.
After that the city of the Games starts preparations for the competitions, constructs new sports facili­ties, stadiums, hotels, press centres. Thousands of athletes, journalists and guests come to the Games, and it takes great efforts to arrange everything. There is always an interesting cultural programme of concerts, exhibitions, festivals, etc., for each Games.

A the materials of the surface
В  its educational value
C a very long history
D the number of the participants
E the symbol of peace and friendship
F the painting or drawing is always unique
G the central policy-making body
H the centuries-old tradition
·        Ex.7p.208 ( читати , перекладати); 
·        Ex.1  p.209- 210( письмово)
·       p.210 виписати слова у словник
Індивідуальне  заняття з Красильніковою Анастасією
07/05/2020
07.05.2020 Четвер
Тема: “ Sport”
  • (Контроль  аудіювання за II семестр) Завдання буде надіслано на Вайбер
(Роботу виконувати у робочому зошиті, фото відправити вчителю)
·       Ex.3p.198- 199 ( читати , перекладати); 
·        Ex.4  p.200( письмово), 
·       Повторюємо майбутні часи, способи вираження майбутньої дії  https://www.youtube.com/watch?v=CI0Kr4e4vzI ,  https://www.youtube.com/watch?v=ESjGZw5FHCQ (Ex.1, p. 203-204- усно
·       Ex.3,4p.204-206( письмово, літери),
·       p.202 виписати слова у словник

Дистанційне навчання з 27 .04 по 30.04 2020
Англійська мова
Шановні учні та батьки!
Сторінка рекомендованих завдань з англійської мови на період карантину оновлюється кожного понеділка. Будь ласка, слідкуйте за інформацією!
Фото, скриншоти виконаних завдань надсилаємо
v на Viber 0506008151),
v на @ - mail: 1savchenkolv1@gmail.com
Консультації по  Viber або по телефону
0506008151(Пн- Пт з 9.00 до 17.00)
Бажаю успіхів!

1-А,Б,В
27.04.2020 Понеділок
·       Розпочинаємо нову  тему Мій будинок.  Роздивись малюнки на стр. 102 підручника, здогадайся , які кімнати там зображені.
·       Підручник:  стр. 102-103, впр. 1-2, слухаємо, повторюємо за диктором, запам’ятовуємо назви кімнат та питання Where is…? - Веє із….(Де знаходиться)
·       Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc  , повторити за диктором, запамятати слова: House, window, door, wall, living- room, bedroom, bathroom, kitchen
·       Працюємо з  літерами абетки та їх звуками. Знайомимось из транскрипційними знаками, які позначають звуки.


Намагаємось читати короткі  слова  уголос 
·       Зошит: прописати у зошиті літери g,d,c,b,k,p,q,z,e,x,m,l  із звуком
Наприклад: Ff[ f] , Kk[ k ] .....

12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

29.04.2020 Середа
ТемаМеблі у кімнаті, їх місцеснаходження”:
·       Підручник:  стр. 104-105, впр. 1-2, слухаємо, повторюємо за диктором, запам’ятовуємо назви меблів та прийменники місцезнаходженя:  on на,  in - в, under- під.
·       Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eVdhIVmpSdc  , повторити за диктором, запамятати слова:  bed, chair, wardrobe, desk, sofa.
·       Працюємо з  літерами абетки та їх звуками.  Намагаємось читати короткі  слова  уголос.
·       Зошитпрописати у зошиті літери w,a,n,o,f,d,s,r,h  із звуком.


2-А,В
27.04.2020 Понеділок
Тема”Одяг”:
·       Підведемо підсумки з вивченої теми
·       Book:  стр.114, впр.3(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.114, впр.4( Читати уголос, знати переклад українською).
·       Зошит: Творча робота: стр.114, впр. 6(намалювати свого друга(подругу ) і  написати розповідь про нього(неї) за зразком впр.5, стр.114.
·       Повтори числівники та пограй: стр. 117, впр. 1( Дай відповіді на питання усно)
12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

28.04.2020 Середа
Тема”Пори року.Зима”:
·       Розпочинаємо нову тему и  вивчаємо пори року, погоду.
Переглянути відео за посиланнями   https://www.youtube.com/watch?v=CmWspJkwt8g , https://www.youtube.com/watch?v=00S7tBOmTL44 відео FALL  -- означає осінь( американський варіант англійського), повторити за диктором, запамятати назви сезонів, особливості погоди
·        Book:  стр.119, впр.1,2(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.120, впр.4( Читати уголос, знати переклад українською).
·       Вивчити нові слова: winter - зима, spring -весна ,summer - літо, autumn – осінь, sunny - сонячний, windy - вітряний, rainy -дощовий, snowy -,сніжний,  warm – теплий, cold – холодний.
·       Зошит: прописати нові слова у зошиті по рядку.
·       WB: стр. 83- 85


5-А,Б

28.04.2020 Вівторок
Тема”Holidays”:
Підводимо підсумки з вивченої теми:  Ex.2, p.180- 181( читати , перекладати); Ex.3, 4, 6 p.181- 182( письмово).
Пройти  тест на платформі miyklas.com.ua
(Контроль читання за II семестр) з 8.00 до 22.00
(Роботу виконувати у робочому зошиті і відправити фото вчителю зразу після завершення тесту)
Творча робота: підготувати проект My favourite holiday(А4) p.182- 183 (надіслати фото роботи)

14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

29.04.2020 Середа
Тема”School Life”:

Ex.1, p.184, Ex.4,p. 175(виписати слова у словник з перекладом), переглянути відео про вживання загальних та спеціальних питань  за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=xLkBLSZ5nh4                   і виконати  Ex.5, p.186( письмово, за зразком), Ex.7 p.186(пис. повне речення)

30.04.2020 Четвер
Тема”School Subjects”:
Ex.1, 2 p.187(повторити назви шкільних предметів, прочитати  діалог); 
Вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями https://learningapps.org/2407937 , https://learningapps.org/1602264 , https://learningapps.org/1160116
14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
7-А

28.04.2020  Вівторок
Тема School Life”:
·       Ex.1 p162 ( записати слова у словник з перекладом,  прочитати зразки)
·       Творча робота: Write  a letter to your English friend about your study at school. (90-120 слів)
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль читання за II семестр) з 08.00 до 23.00
(Роботу виконувати у робочому зошиті і відправити фото вчителю зразу після завершення тесту)
30.04.2020  Четвер
Тема”School Life. After school Activity.”:

·       Ex.3p.163- 164(читати),  Ex.4p. 164 ( пис., повним реченням); 
·        Ex.5 p.165( словосполучення виписати у словник з перекладом ,записати речення у зошит, заповнивши пропуски
·       Вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями https://learningapps.org/2407937 , https://learningapps.org/1602264 , https://learningapps.org/1160116

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)



Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!

9-А
28.04.2020 Вівторок
The world of professions
·       Ex.1(b) p.175( письмово, спочатку прочитати текст на стр. 282-283)
·        Ex.1, p.169 (записати назви різних професій згідно поданих характеристик),
·       Вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями https://learningapps.org/2995706 , https://learningapps.org/7749553
29.04.2020
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль читання за II семестр) з 08.00 до 23.00
(Роботу виконувати у робочому зошиті і відправити фото вчителю зразу після завершення тесту)
30.04.2020 Четвер
Тема: “ The world of professions”
·       Повторюємо модальні дієслова( стр. 172-173), вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями: https://learningapps.org/2252459, https://learningapps.org/2885355, https://learningapps.org/5375060
·       Ex. 12 p.174(письмово, речення), Ex.3p.176 (виписати слова у словник з перекладом)

15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)


Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
10

30. 04.2020 П’ятниця

Тема”Painting”:
·       Вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями https://learningapps.org/2981955, https://learningapps.org/2283296, https://learningapps.org/2885355

·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль читання за II семестр)
(Роботу виконувати у робочому зошиті і відправити фото вчителю зразу після завершення тесту)
N.B.!!!!! (по 30.04 включно)Пройти безкоштовне тестування у форматі ЗНО від видавництва Macmillan Education, зареєструвавшись на сайті      www.macmillanukraine.com
·        
15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)


Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!


Індивідуальне  заняття з Красильніковою Анастасією
30.04



Тема”Painting”:
·       Вдосконалюємо свої навички у вправах за посиланнями https://learningapps.org/2981955https://learningapps.org/2283296, https://learningapps.org/2885355

  •  (Контроль читання за II семестр) Завдання буде надіслано на Вайбер
(Роботу виконувати у робочому зошиті, фото відправити вчителю)





Дистанційне навчання з 21 .04 по 24.04 2020
Англійська мова
Шановні учні та батьки!
Сторінка рекомендованих завдань з англійської мови на період карантину оновлюється кожного понеділка. Будь ласка, слідкуйте за інформацією!
Фото, скриншоти виконаних завдань надсилаємо
v на Viber ( 0506008151),
v на @ - mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Консультації по  Viber або по телефону
0506008151(Пн- Пт з 9.00 до 17.00)

Бажаю успіхів!
1-А,Б,В
22.04.2020 Середа
ТемаЇжа”:

·       Підведемо наші результати опанування матеріалом з теми Їжа. Роздивись малюнки, знайди вже відомі тобі овочі, фрукти та іншу їжу. Пригадай,  як вони називаються, покажи та назви їх англійською

·       Не забуваємо про літери абетки. Граємо і повторюємо літери за посиланнями:
·       Пам’ятаємо, що кожна літера має свій звук. Готуємось до читання, повторюємо звуки за посиланням: https://www.youtube.com/watch?time_continue=46&v=hdgq661jQOs&feature=emb_logo
·        З’єднай літеру з її звуком https://learningapps.org/3023909
·       Пропиши у зошиті літери та звуки

12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

2-А,В
21.04.2020 Вівторок
Тема”Одяг”:
·       Повторюємо назви одягу , який ми носимо (We are wearing….)
·       Book:  стр.111-112, впр.2(слухаємо і показуємо малюнок, повторюємо за диктором), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.112, впр.3( Подивись і запитай: Чи носить він (вона) …… за зразком).
·       Встав літери, запиши у зошит та  підкресли олівцем пропущені літери у словах:
     Dr_ss,   tr_ _se_s,    sk_r_ ,    sh_ _t,   b_ou_ e,    s_oe_, 
                                     h_t,    j_ _n_ .
12.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

24.04.2020 П’ятниця
·       Book:  стр.113 -114, впр.1,4(слухаємо і показуємо малюнок), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника .  стр.111, впр.4(читаємо уголос, перекладаємо українською)
Where is my cap? – Де знаходиться моя кепка?  Where….?- Де…..,

·       Скласти розповідь про себе (за зразком) письмово в зошиті.
Зразок: Hello! My name is Sam.
I am tall. I am slim.
I am wearing jeans and a red T-shirt.

Hello! My name is ____.
I am ____. I am ___.
I am wearing _____ and_____.




5-А,Б

21.04.2020 Вівторок
Тема”Holidays”:
 Ex.1, p.174( письмово, скласти 8 речень, використовуючи лексику у табличках за зразком); Ex.8 p.176( письмово, поставити дієслово у правильну форму),
14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

22.04.2020 Середа
Тема”Holidays in Ukraine”:

Ex.1, p.174- 175(дати відповіді на питання письмово), Ex.2, p.177(читати, перекладати), Ex.3 p.177- 178(пис. повне речення)

23.04.2020 Четвер
Тема”Easter in Ukraine”:
Ex.1, p.179(пис., знати переклад українською); 
Пройти  тест на платформі miyklas.com.ua (Контроль аудіювання за II семестр)
14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
7-А

21.04.2020  Вівторок
ТемаUkraine: Kyiv”:
·       Ex.4 p.155(а,в) (письмово, записати слова у словник з перекладом, поєднати слово з його значенням(літерами, записати речення, заповнивши пропуски)
·       Ex.5p.155 ( пис., прочитайте речення, знайдіть основу, визначте граматичний час)
·        Підготуйте розповідь про Київ, його визначні місця на дистанційний урок(усно)

23.04.2020  Четвер
Дистанційнаий урок для  7-А класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(13.00)
ТемаУзагальнення граматичного матеріалу”:

·       Ex.1,2 p.156 ( пис., повним реченням)
·        Ex.6 p.158( пригадати вивчені граматичні часи, письмово скласти самостійно 8 речень у цих граматичних часах) 
15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

24.04.2020  П’ятниця
·       Ex.6 p.158(пис, повне речення, поставити дієслово у необхідну форму)
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль аудіювання за II семестр)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
9-А
21.04.2020 Вівторок
“ The world of professions”
·       Ex.4 p.167 ( знати текст, підготувати розповідь про світ професій на дистанційний урок)
·       , Ex.2, 4p.170 - 171(записати слова у словник з перекладом),
·       Ex.3, p.170 (читати , перекладати)


23.04.2020 Четвер
Тема: “ The world of professions”
·       Ex.5 p.171 (пис.)
·       Переглянути відеоуроки за посиланнями  про модальні дієслова , вивчити їх форми та правила вживання у реченнях: https://www.youtube.com/watch?v=bJsqxhU_FdU ,
·       Ex. 8 p.172 - 173(ознайомитись із правилом), Ex.9p.173 (пис)


15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)

24.04.2020 П’ятниця
Дистанційнаий урок для  9-А класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(13.00)
·       Повторити правило про модальні дієслова. Ex.11 p.1673- 174 (а, в, с)(пис. речення),
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль аудіювання за II семестр)

15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
10
23.04.2020 Четвер
Тема”Visiting a Museum”:
Ø Ex.2p.194 (читати, перекладати),
Ø  Ex.1, p.194(пис.речення, обрати правильну форму дієслова), Ex.5, p.175(пис. речення),
Ø Read the text below. Choose from (A-H) the one which best fits each
 space. There are two choices you do not need to use.
Tattoo art is not a recent development; it has been practiced (1) _____________________ by the Eur­asians. Sailors, warriors, outlaws and others used to ink designs or patterns expressing their profession. This art of the Neolithic times have seen several developments to reach (2) _____________________. What used to be the property of pirates, outlaws and biker’s gang has now become (3) _____________________ for the modern people. From school emblems to personalized symbols and Celtic designs, people have found many ways to express themselves, their beliefs and traditions (4) _____________________. Tattooing as an art is gaining immense popularity and has led to the introduction of something known as tattoo studios (5) _____________________ to ink your body. However, if for any reason you don’t want to visit a tattoo studio to get a tattoo, you can put a design (6) _____________________ yourself.

A on a part of your body
В a popular body decoration
C where skilled artists use modern tattooing equipment
D since the new Stone Age
E design you can choose
F the present modern era
G with their tattoos
 H to wear a tattoo

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)


24.04.2020 Пятниця

Тема”Painting”:
Ø  Ex.4 p.195 (read, translate and answer the following questions in written form)
Ø  When was Turner born?
Ø  Where did he begin to attend school?
Ø  When did he begin to paint?
Ø  Which paintings did Turner begin to exhibit at the Royal Academy?
Ø  What countries did he visit?
Ø  What is one of the most famous Turner’s pictures called?
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
(Контроль аудіювання за II семестр)
·       Пройти безкоштовне тестування у форматі ЗНО від видавництва Macmillan Education, зареєструвавшись на сайті      www.macmillanukraine.com

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!

Індивідуальне  заняття з Красильніковою Анастасією
21.04.- 24.04
Тема”Visiting a Museum”:
Ø Ex.2p.194 (читати, перекладати),
Ø  Ex.1, p.194(пис.речення, обрати правильну форму дієслова), Ex.5, p.175(пис. речення),
Ø Read the text below. Choose from (A-H) the one which best fits each
 space. There are two choices you do not need to use.
Tattoo art is not a recent development; it has been practiced (1) _____________________ by the Eur­asians. Sailors, warriors, outlaws and others used to ink designs or patterns expressing their profession. This art of the Neolithic times have seen several developments to reach (2) _____________________. What used to be the property of pirates, outlaws and biker’s gang has now become (3) _____________________ for the modern people. From school emblems to personalized symbols and Celtic designs, people have found many ways to express themselves, their beliefs and traditions (4) _____________________. Tattooing as an art is gaining immense popularity and has led to the introduction of something known as tattoo studios (5) _____________________ to ink your body. However, if for any reason you don’t want to visit a tattoo studio to get a tattoo, you can put a design (6) _____________________ yourself.

A on a part of your body
В a popular body decoration
C where skilled artists use modern tattooing equipment
D since the new Stone Age
E design you can choose
F the present modern era
G with their tattoos
 H to wear a tattoo

 ----- Виконати тест(Контроль аудіювання за II семестр)(аудіофайл буде пересланий на Вайбер)
------За бажанням можно пройти безкоштовне тестування у форматі ЗНО від видавництва Macmillan Education, зареєструвавшись на сайті      www.macmillanukraine.com




Дистанційне навчання з 13.04 по17. 04 .2020

Англійська мова
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @ - mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Бажаю успіху!

1-А,Б,В
13.04.2020 Понеділок
ТемаУлюблена їжа”:
·       Переглядаємо відеофільми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QuYLBKUhGzw&fbclid=IwAR3EP5bj7Yl05FHN0mCx2pu9QEJsRULypOCiDQKik22ho4coFrvO-_jSB_c , повторюємо продукти харчування, називаємо улюблені продукти за зразком I like ice- cream(Мені подобається морозиво ).I dont like fish(Я не люблю рибу)
·       Повторюємо літери абетки та весело співаємо. Переглянути відеофільм за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo, прописуємо у зошиті  літери по рядочку: Tt, Qq/, Mm, Kk, Yy, Ff Xx,Ww, Hh, Gg, Zz(велику та маленьку)
·       За підручником стр.122- 124 практикуємось у вимові звуків за диктором https://drive.google.com/drive/folders/14DDr3jk8mZriV0i1i8j8lbuRCcR4ySfm?usp=sharing
12.00- 13.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

15.04.2020 Середа
·       Розглянь малюнок, біля кожного постав знак 0(подобається)  або X(не подобається), скажи це уголос,
·       Розкажи про свої улюблені страви батькам(родичам) англійською. Розпочни так: I like… I don’t like…
              
2-А,В
13.04.2020 Понеділок
Тема”Одяг”:
·       Book:  стр.108-109, впр.1,3(слухаємо і показуємо малюнок), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.108, впр.4(читаємо уголос),

·        Переглядаємо відеофільм за посиланням: https://www.facebook.com/lyusiya.chihun/videos/2698442363611820/(прцюємо за підручником)

14.04.2020 Вівторок

·       Book:  стр.109-110, впр.1,3(слухаємо і показуємо малюнок), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника, стр.110, впр.4( говоримо про одяг дітей за малюнком. Зразок: He is wearing …..Він одягнений в… She is wearing…. Вона одягнена в…)

·       Workbook: Unit 6(lesson 6 стр.77) виконувати у зошиті

12.00- 13.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

17.04.2020 П’ятниця
·       Переглядаємо відеофільм за посиланням, повторюємо слова з теми https://www.facebook.com/lyusiya.chihun/videos/2691170947672295/

·       Book:  стр.111-112, впр.1,4(слухаємо і показуємо малюнок), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника   стр.111, впр.2(читаємо уголос),
·       Workbook: Unit 6(lesson 8 стр.78- 79) виконувати у зошиті


5-А,Б
 13.04.2020 Понеділок
.Дистанційний урок для 5 класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(12.00)
14.04.2020 Вівторок
Тема”Holidays in Britain”:
 Ex.1, p.172- 173(читати, перекладати); Ex.2 p.169( письмово), Ex.3,p.173(пис., повне речення)
14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

15.04.2020 Середа
Ex.1, p.174(виписати слова у словник з перекладом), Ex.2, p.174- 175(читати, перекладати), Ex.3,5, p.175(пис. повне речення)

16.04.2020 Четвер
Ex.6, p.174(пис); Пройти  граматичний тест на вживання часу Present Simple, Past simple, Present Continuous на платформі miyklas.com.ua

14.00- 16.00 – Час спілкування з вчителем (Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!



7-А

13.04 2020 Понеділок
Дистанційний урок для  7-А класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(13.00)

14.04.2020  Вівторок
ТемаUkraine: Kyiv”:
·       Ex.2 p.151 ( читати, перекладати, вставити речення у текст)
·       Ex.3p.151 (письмово, відповідаємо повним реченням),
·        Ex.5p.152(вивчити діалог по ролям на дистанційний урок)

16.04.2020  Четвер
Дистанційний урок для  7-А класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(12.00
·       Ex.2 p.153- 154 ( читати, перекладати,  підібрати заголовок до тексту)
·        Ex.3 p.154(пис, відповіді повним реченням).
·       Переглянути відео урок про загальні питання за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=qrKnW9dgXCM&fbclid=IwAR33waf3R2pgvpaZtZiF_z_9P6Zlrz4Yrxq68-7s5jkP0A6MHJvQSU7B3Is 
·       Скласти самостійно 6-10 загальних питань  другу про вільний час(пис)
15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

17.04.2020  П’ятниця
·       Ex.5 p.152(пис, поставити питання до виділеного слова)
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні


9-А
14.04.2020 Вівторок
Дистанційний урок для  9-А класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(13.00)

Тема”Mass Media. Television in Britain:
Home Reading: “Is television useful or harmful for kids?”p.217-222
Ex.5 p.220( write  sentences) Ex.6,8 p.220-221(only numbers and letters).


15.04.2020 Четвер
Тема: “” The world of professions”
·       Ex.4 p.167 (читати, перекладати, записати незнайомі слова у словник), Ex.3, 5p.166- 167(записати слова у словник), Ex.3, p.166 (пис., розподілити професії за категоріями)
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua


15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)

16.04.2020 П’ятниця
·       Ex.4 p.167, Ex.6, 8 p.168(пис. речення), Ex.7, p.168 (пис. , записати слово).
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua


15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!
10
15. 04.2020  Вівторок
Дистанційний урок для  10 класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(14.00)

16.04.2020 Четвер
ТемаBritish Painters”:,
·       Ex.3 p.188- 189 (читати, перекладати,записати незнайомі слова у словник), Ex.1,2  p.188 (пис.речення)
·       Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua


15.00- 17.00 – Час спілкування з вчителем(Viber)

17.04.2020 Пятниця
·       Дистанційний урок для  10 класу на платформі Zoom https://us04web.zoom.us/(14.00)
·      Ex.7 p.187 ( написати есе за проблемою), звернути увагу на правила написання есе стр. 212-213 підручника або переглянути інформацію на блозі вчителя у розділі ДЛЯ  ВІДМІННОЇ ОЦІНКИ
·       Пройти безкоштовне онлайн тестування у форматі ЗНО від видавництва Macmillan Education www.macmillanukraine.com
·      Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!


Дистанційне навчання з 06.04 по10. 04 .2020
Англійська мова
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @- mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Бажаю успіху!
1-А,Б,В
06.04.2020 Понеділок
ТемаЇжа”:
·       Продовжуємо запам’ятовувати назви продуктів харчування. Переглядаємо відеофільми за посиланнями:https://www.youtube.com/watch?v=fhee5kbRPng 
·       Називаємо продукти харчування з опорою на малюнки (стр.100-101 підручника)carrots- морква, rice- рис, eggs - яйця, beans- боби, pizza - піца,burger - бургер, ice- cream - морозиво, pasta- паста(макарони)
·       Повторюємо літери абетки та весело співаємо. Переглянути відеофільм за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo
12.00- 12.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

08.04.2020 Середа
·       Рахуємо до 10 та дивимось мультик. Переглянути відеофільм за посиланням:
·       Творче завдання: Міні- проект”My favourite Food”(Моя улюблена їжа)(А4)- за бажанням
2-А,В
06.04.2020 Понеділок
Тема”Одяг”:
·       Book:  стр.106-107, впр.1,3(слухаємо і показуємо малюнок), Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника
·       Вчимо назви одягу. Переглядаємо відеофільми за посиланнями:

07.04.2020 Вівторок
·       Повторюємо слова, прописуємо нові слова у зошиті( кожне слово по рядку):
Shirt- сорочка, Tshirt - футболка, trousers- штани, jeans- джинси, jacket - жакет, blouse- блузка, dress - сукня, skirt- спідниця, hat- капелюх, cap - кепка, shoes - черевики, shorts - шорти, sweater-светр;
·        Put on! – Oдягни! , Take off !- Зніми! стр.107. впр.4( читаємо і перекладаємо українською мовою)
12.00- 12.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

10.04.2020 П’ятниця

Workbook: Unit 6(lesson5 стр.75-76) виконувати у зошиті



5-А,Б
 07.04.2020 Вівторок

Тема”Holidays and Traditions”:
Переглянути відеоуроки за посиланнями  про різницю у вживанні  дієслів DO  MAKE :: https://www.youtube.com/watch?v=9jQo2lz63-U
 Ex.8, p.168(пис); Ex.1 p.169( усно,письмово)
14.00- 14.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

08.04.2020 Середа
Ex.3, p.170(пис), Ex.2, p.169- 170(переклад, незнайомі слова виписати в словник),

09.04.2020 Четвер
Переглянути відеоуроки за посиланнями  про вживанні  прийменників ON, IN, AT  https://www.youtube.com/watch?v=4jBnqHKh8LM ( повторити зразки за диктором + Ex.5, p.171(пис); Ex.4(a,b) p.170( усно)

14.00- 14.30 – Час спілкування з вчителем (Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!


7-А
07.04.2020  Вівторок
ТемаUkraine: Kyiv”:  Ex.4 p.146,  ( читати, перекладати, до коротких речень підібрати необхідну інформацію);  Ex.1p.147 (письмово, скласти питання  про визначні місця Київа, починаючи питальними словами. )
e.g.  What is Podil? Where is the Fountain Samson? When has Kontraktova Square become the market place? (8 питань)
14.00-14.40 – Дистанційний урок на ZOOM

09.04.2020  Четвер
Ex.5 p.148- 149 ( читати, перекладати,  письмово поставити речення у правильну послідовність);  Ex.6, 7 p.149.
15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

10.04.2020  П’ятниця
   Переглянути відеоекскурсию Києвом  за посиланнями  
 https://www.youtube.com/watch?v=FA6p7I2UZLQ. Уявіть , що ви дійсно відвідали Київ. Напишіть  листа другу і розкажіть про визначні місця нашої столиці, які вас вразили найбільше. Поцікавтесь у свого друга, чи він відвідував коли – не будь Київ, порекомендуйте йому відвідати цікаві місця.

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!




9-А
07.04.2020 Вівторок
Тема”Mass Media. Television in Britain: Ex.3, p.161(усно,пис) (read, translate and answer the following questions:
·       Do the British like to watch TV? What is television for them?
·       What programmes do the British channels offer to viewers?
·       When and where did the BBC appear?
·       What is the most popular channel in Britain?
·       How long do the British people listen to the radio? What do they listen to?
15.00-15.40 – Дистанційний урок на ZOOM

09.04.2020 Четвер
Home Reading: “Is television useful or harmful for kids?”
Look through the words p.217, read the text p.217 -219, do some tasks Ex.5 p.220( write  sentences) Ex.6, 9 p.220- 221(only letters)

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

10.04.2020 П’ятниця
Home Reading: “Is television useful or harmful for kids?”
Ex.2,3 p.219( write  sentences) Ex.8 p.221(only numbers and letters).
Creative task: Write an essay Ex.15 p.222

13.00-13.40 – Дистанційний урок на ZOOM


15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!

10
06.04.2020 Понеділок

15.00-15.40 – Дистанційний урок на ZOOM

09.04.2020 Четвер
ТемаVisiting an Art Gallery”:, Ex.5p.176- 177 (читати, перекладати,записати незнайомі слова у словник), Ex.3p.174(пис.речення), Ex.5, p.175(пис. речення), Ex.6, p.175 (пис. тест).

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

10.04.2020 Пятниця

Тема”Visiting a museum”:
 Ex.2 p.178 (read, translate and answer the following questions in written form)
·       Why does the visitor of the Gallery have some difficulty?
·       Can the visitor see all interesting things in one day? Why not?
·       What paintings is the visitor interested in?
·       Where is the hall of 19th century masters situated?
p. 179(put down new words into your vocabularies)
 Ex.4, p.180(read the information, choose any museum you like and write a letter to your friend about your visit,  share you impressions)(



14.00-14.40 – Дистанційний урок на ZOOM




Якщо є можливість переглядайте дистанційні уроки англійської мови на телебаченні!

Індивідуальне  заняття з Красильніковою Анастасією
09.04.2020 Четвер
Тема”Visiting an Art Gallery”:, Ex.5p.176- 177 (читати, перекладати,записати незнайомі слова у словник), Ex.3, p.174(пис.речення), Ex.5, p.175(пис. речення), Ex.6, p.175 (пис. тест).
Тема”Visiting a museum”:
 Ex.2 p.178 (read, translate and answer the following questions in written form)
Why does the visitor of the Gallery have some difficulty?
Can the visitor see all interesting things in one day? Why not?
What paintings is the visitor interested in?
Where is the hall of 19th century masters situated?
p. 179(put down new words into your vocabularies)
 Ex.4, p.180(read the information, choose any museum you like and write a letter to your friend about your visit,  share you impressions)(

15.00- 15.30 – Час спілкування з вчителем(Viber)

10.04.2020 П’ятниця 14.00-14.40 – Дистанційний урок на ZOOM




Дистанційне навчання з 30.03. по 03.04 .2020
Англійська мова
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @- mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Бажаю успіху!

1-А,Б,В
ТемаЇжа”:Переглянути відеофільми за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=fhee5kbRPng  https://www.youtube.com/watch?v=lMtPn1loZAk запам’ятати  і вивчити нові слова:carrots -морква, rice- рис, eggs - яйця, beans- боби, pizza - піца,burger - бургер, ice- cream - морозиво, pasta- паста(макарони)
Book:  стр.90, впр.1,2; стр.92,впр.1(прослухати і показати)за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1IloMvKMlhNsE5yFUFc9O6AkAHhvvLcyq?usp=sharing
Усно назвати улюблену їжу в структурах за зразком : I like pizza(Мені подобається піца).I dont like rice(Я не люблю рис)
Творче завдання: Міні- проект”My favourite Food”(Моя улюблена їжа)(А4)- за бажанням
2-А,В
Тема”Зовнішність”:Book:  стр.102, впр.1,2(прослухати і показати), вивчити нові слова:
 Slim- стрункий, fat – товстий, tall – високий, short- низький, strong – сильний,  clever – розумний, old- старий, young- молодий . Прописати нові слова у зошиті( кожне слово по рядку); стр.104-105, впр.1, 2(прослухати і показати), вивчити нові слова:happy- щасливий, sad - сумний, surprised- здивований, angry- сердитий, bored- нудний,scared- наляканий,tired- втомлений. Прописати нові слова у зошиті( кожне слово по рядку); стр.105. впр.4( читати і перекладати українською мовою)
Workbook: Unit 6(lesson1-4 стр.71-74) виконувати у зошиті
Для прослуховування відкрити аудіододаток  за допомогою QR на задній сторінці підручника
5-А,Б
Reading: Ex.2, p.160-162(Part I and Part II), Ex.3,5,6 p.162-163( пис); Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
ТемаHolidays and Traditions”: Ex.1, p.166(виписати назви свят у словник, вивчити), переглянути презентацію “Holidays in Great Britainhttps://www.slideserve.com/seth-hughes/holidays-in-great-britain
Переглянути відеоуроки за посиланнями  про кількісні та порядкові числівники https://www.youtube.com/watch?v=h_3AI-qNBlE
 Ex.4, p.167(чит); Ex.5,6 p.168( пис)
7-А
ТемаUkraine: Kyiv”: Ex.1, p.142, Ex.1, p.144 (записати слова у словник), Ex.3p.143, Ex.2, p.145 ( читати, перекладати);  Ex.4p.143, Ex.3, p.146 (пис).
Переглянути відеоурок за  посиланням про  вживання SO AS в реченнях https://www.youtube.com/watch?v=mQQfoyqPpPU, ознайомитись із правилом на с.143-144, , Ex.6(b), p.144 (пис).
 Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
9-А
ТемаMas Media. My favourite TV programme”: Ex.3, p.156(пис), Ex.4, p.157(переклад, слова виписати в словник), Ex.8, p.159(пис). Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
Grammar: Ex.1p. 160( пис);  Повторити Indirect Speech, переглянути відеоуроки за посиланнями  про вживання непрямої мови https://www.youtube.com/watch?v=d4_KY3r8cCA  https://www.youtube.com/watch?v=s3hR06D5Kck
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
10
ТемаPainting”: Ex.4, p.166-168, Ex.6p.169- 170 (читати, перекладати,записати слова у словник), Ex.4(b), p.168, Ex.5, p.169, Ex.2, p.171 (пис).
Переглянути презентацію Ukrainian Artists https://docs.google.com/presentation/d/1GLwu2wLPTFLVkfxZimGd-cOXikrHkW3IOdCfdP-so3Q/edit?usp=sharing
Grammar: Ex.1,2 p. 173-174( пис);  Повторити Past Perfect Tense (p.173),
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua


Дистанційне навчання з 16.03. по 20.03.2020
Англійська мова
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @- mail: 1savchenkolv1@gmail.com


Бажаю успіху!

1-А,Б,В
Переглянути відеофільми за посиланнями:  https://www.youtube.com/watch?v=bjiM5NyUXKY             https://www.youtube.com/watch?v=7qDLWY4GSis , запам’ятати назви фруктів.
Підручник: стр.89, впр.2(показати і назвати фрукти)
2-А,В
Переглянути відеофільми за посиланнями :https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms  https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg, запам’ятати назви частин тіла
Підручник: стр.99, впр.4(а,в)читати; стр.100, впр.1, 2(прослухати і показати); стр.101. впр.4(а,в) читати
5-А,Б
Ex.1, p.155(переклад), Ex.2,3,4p.155( пис);  Ex.5, p.156(переклад), Ex.6, p.156(пис); Ex.2 p.156- 157( усно, письмово записати форми дієслова)
Ex.3.p.157(вивчити діалог)
7-А
Переглянути відеоурок за посиланнями  про вживання артиклів https://www.youtube.com/watch?v=G9RF0INSNT4 Ex.7, p.132(пис), Ex.2p.133( усно,пис);  Ex.3, p.134(записати текст , вставити слова), Ex.3, p.137(усно, вставити слова із таблиці, вивчити діалог); Переглянути відеофільми  про музей https://www.youtube.com/watch?v=ed52vPriAFQ.
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua
9-А
Ex.2, p.150(переклад, слова виписати в словник), Ex.10, 12p.149( пис);  Ex.4, p.150- 151(переклад, слова виписати в словник), Ex.3, p.150(пис);
10
Ex.3, p.157(переклад), Ex.1,2p.162( пис);  Ex.4, p.158(переклад), Ex.4, p.163
( ycно,пис);
Виконати тест на платформі МІЙ КЛАС miyklas.com.ua




Дистанційне навчання з англійської мови з 02.03 по 06.03.2020
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @- mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Бажаю успіху!


5-А,Б
·        Ex.1,p.143(виписати слова в словник),Ex.2,4,5,p.143- 144 (пис),
·        Ex.2,p.143(переклад), Ex.1,p.145(переклад)
·        Write a letter to your English- speaking friend and tell him(her) about your native town Selydove
7


·        Ознайомитись з новим матеріалом “ Структури з So /Neither” с.128(підручник) + переглянути відео уроки https://www.youtube.com/watch?v=qGvePgMqu2g


·        https://www.test-english.com/grammar-points/a2/so-neither/(зробити три вправи онлайн)
o   Ex.2,p.126-127( знати переклад), Ex.3,p.127(пис), Ex.4,p.128( усно), Ex.5,p.129 (пис),

9-А
·        TextOxford”, p.280-281(переклад), Ex.1,p.137(усно),Ex.3,4,p.140 (пис),
·        Ex.2,p.143(переклад), Ex.5,6p.141(пис)
          Повторити граматичний матеріал с.127 -128(підручник) + переглянути відео урокhttps://www.youtube.com/watch?v=qf5VMNJZIJI


·        письмові граматичні вправи на вживання герундія – на Viber(виконувати в зошиті)

10
·        Ex.3,p.157(усно),Ex.4p.158 (переклад),
·        Ex.8,p.161(пис),
·        Перевірочні тестові роботиNatural Disasters на платформіМій клас


Дистанційне навчання з англійської мови з 24.02 по 28.02.2020
Консультації в Viber або по телефону
0506008151, фото виконаних завдань  
на  Viber, в групу,  в "Школа +", "Мій клас", на блог або
на @- mail: 1savchenkolv1@gmail.com

Бажаю успіху!

5-АБ
·        Ex.2,p.137(читати, перекладати ) + пройти тестGreat Britain. Ukraine на платформі Мій клас
·        Ознайомитись з новим матеріалом Структури з There is /are с.141(підручник) + переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=yAkmMygKva8
·        Ex.1,p. 140(виписати в словник ), Ex.4-5,p.141(пис )
7-А
·        Ex.2,p.123(читати, перекладати ), Ex. 3,p. 123( пис), Ex.4(a,b),p.124(пис), Ex.6,p.124( читати , знати переклад)
·        Ознайомитись з новим матеріалом Структури з So /Neither с.124-125(підручник) + переглянути відео уроки https://www.youtube.com/watch?v=qGvePgMqu2g
·        Ex.2,p.126( знати переклад), Ex.3,p.127(пис)
9-А
·        Ex.2,p.134(читати, перекладати ), Ex. 3,p. 135( виписати в словник), Ex.5,p.135(пис)
·        Повторити граматичний матеріал с.127 -128(підручник) + переглянути відео урокhttps://www.youtube.com/watch?v=qf5VMNJZIJI
·        письмові граматичні вправи на вживання герундія – на Viber
10
·        Ex.1-2,p.147-148( ), Ex.3,p.148(пис)
·        пройти тест”The 1971 Los Angeles Earthquake” на платформі “Мій клас”
·         


Дистанційне навчання з 03.02. по 07.02. 2020 (англійська мова)
9 клас
Вживання прямої та непрямої мови. Пройти тести за https://www.test-english.com/grammar-points/b1/reported-speech-indirect-speech/
10 клас

TEST 1
 Read the text below. Choose from (A-H) the one which best fits each space (1-6). There are two choices you do not need to use.
The development of cars has had an enormous effect on (1) _____________, all round the globe. This invention gave them the freedom of movement, making the world (2) ______________. Cars have changed our life completely and there is no denial to the fact that it is almost a necessity (3) _____________ now. With globalization, the perspective of (4) _____________ has changed. Now, that object of necessity has changed (5) _______________, it is more about the taste and liking of a person. Whether you want to buy a car for functional or status purposes, it will do (6) ________ to know that there are many varieties of cars available in the market today.

A four-door sedans
В not affordable for daily transportation
C a smaller place to live in
D owing a vehicle
F of every home
G into a matter of status
H people’s way of life
                                                                                   
                    






Немає коментарів:

Дописати коментар